wtorek, 15 listopada 2011

Problem nadal mi został

Dziś przeszczep aparatu zapłonowego niestety bez powodzenia nadal to samo się dzieje to samo

Ostatnia próba to zmiana komputera


Mój wygląda tak
widziałem kilka rodzajów komputerów więc trzeba na to też uważać
ogólnie zastanawiam się czy ECU musi być inne jeśli mam skrzynię AW4
czujnik położenia wału na ruskich stronach widziałem że jest inny.

Dziś poczytałem i wpadł mi fajny pomysł jak sprawdzić czujnik położenia wału gdyż jest on w takim głupim miejscu że nie można się tam prawie dostać i go miernikiem przwalić.
 
Otóż w moim przypadku nie zawsze można zrobić kluczykowanie ale wtedy można odłączyć czujnik położenia wału i teoretycznie powinniśmy móc zrobić kluczykowanie wiadomo że nam nie odpali ale możemy przeskoczyć check engine


2 komentarze:

  1. Gdy mój samochód odmówił posłuszeństwa w Poznaniu, skorzystałem z usług pomocy drogowej dostępnych na stronie https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/. Ich zespół specjalistów szybko zdiagnozował problem i udzielił mi niezbędnej pomocy. Jestem im wdzięczny za szybką i skuteczną interwencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy mój samochód zepsuł się w trakcie podróży, natychmiast skorzystałem z usług https://lawety.w.poznaniu.pl/. Ich szybka odpowiedź była dla mnie zbawienna. Holownik przybył na miejsce w ciągu kilku minut, a obsługa była niesamowicie profesjonalna i uprzejma. Zajęli się moim pojazdem szybko i sprawnie, minimalizując stres związany z awarią. Ich efektywność i rozsądne ceny sprawiają, że zdecydowanie polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje niezawodnej pomocy drogowej.

    OdpowiedzUsuń