czwartek, 3 listopada 2011

Aparat zapłonowy

Podczas awarii okazało się iż mój jeep ma inny aparat zapłonowy niż większość oferowanych w internecie co mnie zdziwiło bo kupiłem czujnik Halla który nie pasował do mojego jeep-a

Zastanawiałem się czy ten drugi model aparatu zapłonowego by pasował ale szkoda mi chwilowo pieniędzy na ryzykowanie

Dziś wstępnie umówiłem się na zakup aparatu zapłonowego po fajnej cenie 150zł
wiadomo używka

Znalazłem podobny temat na forum jeepa i mam nadzieję że sprawa zostanie zamknięta


Mój aparat zapłonowy. Widać kabel od czujnika Halla idzie ale gdzie ten czujnik ?
okazuje się że to kawałek blaszki.
Kupiłem czujnik Halla jedyny jaki znalazłem i nie pasował
i w tym momencie zrozumiałem że 4L Jeep Grand Cherokee ZJ nie jest równy drugiemu przyznam że się zdziwiłem :)
Obecnie kupuję taki jak mnie interesuje też wtyczka 3 piny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz