sobota, 17 grudnia 2011

Samochód już zrobiony wystarczyło zmienić komputer
pasuje każdy przedliftowy z silnikiem 4.0l

Teraz mam taki od Jeep-a XJ i działa


Większość na forum mówiła że zapłonu się nie ustawia lub podawali jakieś skomplikowane pomysły
Zapłon się ustawia po wyjęciu aparatu zapłonowego wystarczy go włożyć znów i zapłon przestawiony jako że nie chciało mi się kombinować śrubokrętem to aby go ustawić wyciągałem i wkładałem aparat i za każdym razem przestawiał się o raz jak już szukałem odpowiedniego miejsca to aby tego nie odkręcać brat dociskał czymś aparat i go odpalaliśmy aż zadziałało wydaje mi się że sprawa dość prosta


dodatkowo oddałem samochód na naprawę luzów na kierownicy i ruszającego się koła
miałem nadzieję że sprawa będzie prosta. Luzy to sworznie na zwrotnicy a ruszające się koło to półoś do wymiany więc fajnie jest.

Dodatkowo przy wymianie termostatu rozsypała się pompa wody i też idzie do wymiany

okazało się że do 4L były dwa rodzaje pomp wody i najłatwiej to zmierzyć rozstaw śrub do mocowania paska osprzętu jedna to 70mm a drugie to 50mm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz